tel. 22 648 54 74 / 501 797 800
Warszawa - Ursynów, ul.Belgradzka 50
tel: 22 736 36 00
Piaseczno Gen. Grochowskiego 1 lok. 50

stomatolog piaseczno , dentysta ursynów - protetyka i ortodoncja ursynów .

Stomatologia Warszawa – krwawiące dziąsła – Protetyka i Ortodoncja – Piaseczno i Ursynów .

Część naszych pacjentów zadaje nam pytanie : „dlaczego krwawią mi dziąsła”, odpowiedź zazwyczaj dotyczy jednego problemu dotyczącego zdrowia jamy ustnej, znanego jako zapalenie dziąseł.

Co to jest zapalenie dziąseł?

Zapalenie dziąseł jest problemem stomatologicznym występującym, gdy pacjenci nie dbają prawidłowo o stan zdrowia jamy ustnej. Charakteryzuje się krwawiącymi dziąsłami, uporczywym nieświeżym oddechem i czerwonymi, opuchniętymi dziąsłami. Pacjenci, którzy zauważają te problemy są zapraszani na wizytę u dentysty tak szybko jak to możliwe, w celu poprawnej oceny uśmiechu i opracowania profesjonalnej procedury czyszczenia zębów. Temu stanowi , znanemu również jako choroba dziąseł, można całkowicie zapobiec dzięki odpowiedniej pielęgnacji dziąseł każdego dnia i rutynowym wizytom u nas w przychodni –
Stomatolog Ursynów – Stomatolog Piaseczno

Jak leczy się zapalenie dziąseł?

Zapalenie dziąseł jest pierwszym stadium choroby przyzębia i może zostać odwrócone. Odbywa się to poprzez dokładne czyszczenie zębów i dziąseł. Dodatkowo infekcję można leczyć antybiotykami, aby zmniejszyć szanse jej dalszego rozwoju. Bez leczenia pacjenci mogą doświadczyć późniejszych stadiów, które mogą skutkować utratą dziąsła, kości, a nawet zębów naturalnych.

Czy można zapobiegać zapaleniu dziąseł?

Tak! Zapaleniu dziąseł jak i różnym innym chorobom dziąseł można zapobiegać. Pacjenci są zachęcani do zapytania swojego dentysty o korzyści płynące z utrzymania zdrowia jamy ustnej i dobrego samopoczucia. Można to zrobić za pomocą właściwych technik szczotkowania i czyszczenia nicią dentystyczną po każdym posiłku i rutynowych wizytach u dentysty. Bez opieki profilaktycznej pacjenci narażają swój uśmiech na ryzyko nie tylko choroby dziąseł, ale także innych problemów, takich jak próchnica.

Jeżeli doświadczyłeś problemu krwawiących dziąseł to zapraszamy do kontaktu w celu szybkiego wyleczenia problemu : 22 648 54 74 / 501 797 800 www.sdentalclinic.pl Nasze przychodnie stomatologiczne mieszczą się w Piasecznie i na Ursynowie w Warszawie .

COPRYRIGHT 2015 sdentalclinic.pl WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE    designed by samweb