Od czego zależy cena wszczepienia implantu zęba?

Zabieg wszczepienia implantu zęba jest jednym z najważniejszych osiągnięć branży stomatologicznej. Są bezpieczne, biozgodne (a przez to nie wchodzą w reakcję z tkankami organizmu), trwałe i niezawodne (nie ma możliwości ich odklejenia tak jak ma to miejsce w przypadku protez).

Od czego zależy cena wszczepienia implantu?

Różnice cenowe wynikają z wielu czynników. Na cenę końcową zabiegu składają się następujące elementy:

• renoma kliniki – im większym zaufaniem cieszy się dany gabinet, tym większa może być cena samego zabiegu; jeśli interesują Cię implanty, Warszawa Ursynów słynie z dużej liczby profesjonalnych gabinetów stomatologicznych świadczących tego typu usługi;
  • liczba wykonanych implantów – zupełnie inne koszty dotyczą wykonania pojedynczego implantu, inne zaś całego uzębienia;
  • konieczność wykonywania dodatkowych zabiegów – szczęka pacjenta czekającego na wszczepienie implantów wymaga starannych przygotowań; ważne jest pozbycie się wszystkich innych problemów stomatologicznych, ale i laryngologicznych; zalicza się do nich na przykład usunięcie przetoki, usunięcie starych korzeni czy kamienia nazębnego na tych zębach, które pozostają w jamie ustnej.

Dlaczego warto zdecydować się na implanty?

Pośród wielu aspektów, które przemawiają za wizytą u stomatologa, znajdują się elementy takie jak:

• elegancki i idealny uśmiech – jest nie tylko kwestią estetyki, ale również czynnikiem dobrego samopoczucia, zadowolenia z siebie, wysokiej samooceny;
  • problemy z rozdrabnianiem pokarmu – pomimo przyjmowania coraz bardziej przetworzonych pokarmów ludzie uzębienie nie straciło całkowicie na znaczeniu; wciąż służy do rozdrabniania i siekania pokarmu w celu lepszego strawienia;
  • utrzymanie prawidłowego kształtu twarzy – bezzębne dziąsła mogą być powodem, dla którego policzki i generalnie dolna część twarzy traci swój pierwotny kształt, a wokół ust tworzą się bruzdy i zmarszczki;
  • większa pewność siebie – zdrowe i ładne zęby ułatwiają nawiązywanie nowych kontaktów oraz prowadzenie życia towarzyskiego.

Jeżeli chcesz skonsultować się z wysokiej klasy specjalistą, stomatolog Warszawa Ursynów chętnie rozpatrzy Twój przypadek w pełni indywidualnie i doradzi najlepsze rozwiązanie.